بهترین جراح دیسک کمر در تهران جراحی است که با توجه به شرایط بیمار بهترین روش جراحی دیسک کمر را انتخاب کند و بتواند درد و مشکلات ناشی از دیسک کمر را به حداقل برساند.

بهترین جراح دیسک کمر برای کمک به درمان دیسک کمر و کاهش عوارض ایجاد شده برای بیمار ابتدا اقدام به معاینه دقیق بیمار و بررسی پرونده پزشکی وی می کند و پس از این اقدامات تشخیصی بهترین روش درمان دیسک کمر را اتخاذ می کند.

بهترین جراح دیسک و ستون فقرات با داشن کافی در زمینه درمان مشکلات دیسک از جمله دیسک کمر می تواند به بیمار برای کاهش مشکلاتش کمک کند.

بهترین جراح دیسک کمر در تهران

بیرون زدگی دیسک کمر عارضه ای است که به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد یا ضعف عضلات کمر در اثر عواملی مانند افزایش سن رخ می دهد و برای درمان آن باید به بهترین جراح دیسک کمر مراجعه شود.

درد ناشی از بیرون زدگی دیسک کمر معمولا در قسمت های انتهایی ستون فقرات احساس شده و ممکن است به پاها نیز منتشر شود.

دیسک بین مهره ای نقش موثری در محافظت از مهره ها داشته و با جذب شوک های وارده به ستون فقرات از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری می کند.

بیرون زدگی دیسک می تواند سبب وارد شدن فشار به ریشه های عصبی و نخاعی در این منطقه و بروز مشکلات حسی و حرکتی برای فرد شود ، به همین جهت درمان صحیح و اصولی آن توسط بهترین جراح دیسک کمر در تهران از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیرون زدگی ماده ژلاتینی مانند درون دیسک همچنین می تواند منجر به وارد شده فشار بر عصب سیاتیک شده که این وضعیت نیز در تشدید درد و سایر عوارض بیماری نقش دارد.

آسیب و بیرون زدگی دیسک کمر ممکن است به یکباره و در اثر وارد شدن فشار شدید و ناگهانی به دیسک ها رخ دهد و یا ممکن است بطور تدریجی و در نتیجه ضعف دیسک در اثر عواملی همچون افزایش سن رخ دهد.

این بیماری اغلب در افراد میانسال و سالمند رخ می دهد اگرچه احتماال بروز آن در افراد جوان که فعالیت سنگین یا ورزش هایی مانند وزنه برداری انجام می دهند نیز بالا است.

با افزایش سن بتدریج آب دیسک ‌ها کاهش یافته و امکان آسیب پذیری آن ها و بروز مشکلاتی همچون فتق دیسک کمر افزایش می یابد.

علائم بیرون زدگی دیسک کمر

• احساس درد در کمر که به پاها نیز منتشر می شود.
  • بی حسی و ضعف پاها
  • احساس کرختی در پاها
  • گزگ کردن اندام های تحتانی
  • اختلالات حسی و حرکتی
  • کاهش دامنه حرکتی کمر بدلیل درد

بهترین جراح دیسک کمر در تهران

برای انتخاب بهترین جراح دیسک کمر باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آن ها عبارتند از :

• تجربه جراح
  • سوابق جراحی
  • سوابق علمی و دانش جراح
  • میزان رضایت بیماران از جراح
  • نحوه برخورد جراح با بیمار
  • و …

بهترین جراح دیسک کمر پس از معاینه دقیق بیمار و بررسی پرونده پزشکی وی از روش های تشخیصی دقیق همچون تصویربرداری اشعه ایکس ، سی تی اسکن و ام آر آی نیز بهره می برد و بر اساس نتایج بدست آمده بهترین و مفید ترین روش جراحی دیسک کمر را پیشنهاد می دهد.

عدم درمان به موقع دیسک کمر سبب تشدید مشکلات بیمار خواهد شد به همین جهت برای درمان آن باید در کمترین زمان ممکن به پزشک جراح دیسک مراجعه شود و از آن جایی که جراحی دیسک از اهمیت بالایی برخوردار است با مراجعه به بهترین جراح دیسک کمر در تهران می توان به نتایج درمانی فوق العاده امیدوار بود.

کلمات مرتبط :

بهترین جراح دیسک کمر – بهترین جراح دیسک گردن – بهترین جراح مغز و اعصاب