بهترین جراح دیسک گردن می تواند به درمان بیرون زدگی دیسک گردن و سایر مشکلات مرتبط با دیسک گردن با کمترین عوارض جانبی کمک کند.
مشکلات زیادی در دیسک گردن می تواند رخ دهد که فرد را نیازمند جراحی کند و از آن جایی که دیسک گردن در نزدیکی ریشه های عصب نخاعی قرار دارد انجام جراحی در این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار است به همین جهت لازم است تا به جراحی  با تجربه و ماهر دیسک گردن مراجعه شود.
دیسک ها اجزایی تشک مانند هستند که بین مهره های ستون فقرات قرار داشته و از آسیب دیدگی مهره ها در برابر فشارهای وارده جلوگیری می کنند ، به همین جهت وجود دیسک ها و سلامت آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهترین جراح دیسک گردن

آسیب های دیسک گردن متفاوتند اما بیرون زدگی دیسک گردن از شایع ترین مشکلات دیسک است که به دلیل خروج ماده ژلاتین مانند درون دیسک رخ داده و که منجر به وارد کردن فشار بر ریشه های عصبی نخاعی و به بروز علائمی همچون درد شدید در گردن و انتشار آن به دیگر اندام ها و همچنین ضعف و بی حسی اندام ها می شود.
سبک زندگی نادرست و خم بودن گردن به مدت طولانی حین استفاده از تلفن همراه یا رایانه از مهم ترین عواملی هستند که ریسک بروز آسیب های دیسک گردن را افزایش می دهند.
برای انجام جراحی های دیسک گردن روش های مختلفی وجود دارد که پس از بررسی های لازم و بسته به نیاز بیمار و با توجه به نظر بهترین جراح دیسک گردن انتخاب می شود.

علائم آسیب دیسک گردن

  • احساس درد شدید در گردن و انتشار آن به شانه و دست ها 
  • بی حسی و ضعف شدید در ناحیه شانه ها و بازوها
  • خواب رفتن و سوزن سوزن شدن اندام های فوقانی
  • اسپاسم و گرفتگی عضلات گردن
  • اختلال در عملکرد دست ها

بهترین جراح دیسک گردن کیست؟

همانطور که گفته شد برای درمان مشکلات مرتبط با دیسک گردن باید به جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات مراجعه شود تا وی پس از معاینات و ارزیابی لازم بهترین روش درمان دیسک گردن را بکار بندد.
اما یک جراح دیسک گردن باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان او را بهترین جراح دیسک گردن خواند؟

عوارض جراحی دیسک کمر

تشخیص :

اولین گام در درمان هر بیماری تشخیص صحیح بیماری است. تشخیص درست و به موقع، به انتخاب روش درمان درست و  درمان به موقع بیماری منجر می شود و درنتیجه در بسیاری از موارد می تواند به درمان کامل منجر شود. هرچه تشخیص صحیح زودتر اتفاق بیوفتد، می تواند پروشه درمان را جلوتر بیاندازد.

پزشک جراح دیسک گردن برای درمان مشکلات دیسک گردن ابتدا اقدام به معاینه دقیق بیمار و بررسی پرونده پزشکی وی می کند تا عامل بوجود آوردنه درد و ناراحتی برای بیمار را تشخیص و بر اساس آن بهترین روش درمانی را توصیه کند ، به همین منظور جراح دیسک گردن از روش های تشخیصی دقیق بهره می برد.

تصویربرداری با اشعه ایکس یکی از روش های موثر در تشخیص مشکلات دیسک  گردن است که بهترین جراحان دیسک گردن از آن بهره می برند. روش دیگر تصویربرداری ام آر آی است که با استفاده از آن می توان مهره ها، دیسک ها و بافت های نرم اطراف گردن را به طور کامل مورد بررسی قرار داد یکی دیگر از روش های تشخیص مشکلات دیسک گردن است که توسط جراح مورد استفاده قرار می گیرد. میلوگرافی و  الکترومیوگرافی نیز از دیگر روش هایی هستند که  برای تشخیص مورد استفاده قرار می گیرند.

تشخیص صحیح با تجربه در ارتباط است، هرچه پزشکی تجربه برخورد با بیماران متنوع تری را داشته باشد باتجربه تر و ماهر تر می گردد و قدرت بیشتری در تشخیص صحیح و به موقع بیماری  دارد. این اولین چیزی است که یک پزشک خوب را از سایرن متمایز می کند.

درمان

انتخاب روش درمان با بیشترین اثر درمانی و کمترین عارضه دومین نکته ایست که یک پزشک جراح دیسک گردن را به یک پزشک ماهر یا بهترین جراح دیسک گردن تبدیل می کند.

یک جراح دیسک گردن  ماهر ابتدا سعی می کند با اقدامات غیر تهاجمی و غیرجراحی همچون تجویز دارو ، فیزیوتراپی ، تزریق و … اقدام به درمان آسیب های دیسک گردن کند و تنها در موارد حاد و عدم بهبود شرایط بیمار با روش های غیرجراحی اقدام به جراحی دیسک گردن می نماید.

همچنین در صورت نیاز به جراحی، بهترین جراح دیسک گردن کم عارضه ترین روش های جراحی دیسک گردن را انتخاب می کند تا در کنار کمک به بهبود شرایط بیمار بهترین نتایج درمانی حاصل و کمترین عوارض جانبی را در پی داشته باشد.

همچنین مهارت و تجربه پزشک در جراحی نیز خود یکی از مهمترین عوامل موثر در نتیجه مثبت جراحی و کاهش عوارض است. هرچه پزشک تجربه جراحی موفق بیشتری داشته باشد، مهارت و زبردستی بیشتری نیز دارد که به کاهش خطر جراحی کمک می کند

درمان دیسک گردن با لیزر یکی دیگر از کم تهاجیمی ترین و بی خطرترین روش های جراحی دیسک گردن است که در این روش ، جراح دیسک گردن از پرتوهای لیزر برای کاهش فشار وارده بر مهره ها و اعصاب آسیب دیده استفاده می کند. 

دکتر شهاب قاضی میرسعید متخصص در زمینه جراحی های ستون فقرات ( جراحی دیسک کمر و جراحی دیسک گردن ) از بهترین روش های جراحی برای کمک به از بین بردن مشکلات بیمار بهره می برد.

توصیه های دوران نقاهت

پس از انجام جراحی دیسک گردن، فرد باید تحت نظر پزشک دوران نقاهت خود را طی کند. بیمار باید توصیه های جراح خود را برای محافظت از ستون مهره ها در ناحیه گردن در هنگام انجام فعالیت هایش بکار بندد. این توصیه ها نیز کاملا براساس شرایط بیمار و بیماری او می تواند متغییر باشد. یک متخصص با تجربه این موارد را در نظر می گیرد تا بهترین توصیه قابل اجرا را به بیمار بدهد تا روند بهبودی سریع تر اتفاق بیافتد.

جهت معاینه توسط دکتر شهاب قاضی میرسعید جراح دیسک گردن و دیسک کمر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن های تماس جهت رزرو نوبت : ۰۲۱۲۶۷۱۲۴۳۹ –  ۰۲۱۲۶۷۱۲۴۳۶

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

instagram logo call button