مهره‌های ستون فقرات 26 مهره دارد که با صفحات انعطاف پذیری به نام دیسک از یکدیگر جدا شده‌اند. انسان 4 نوع دیسک کمر دارد و هنگامی که دیسک‌ها دچار بیرون زدگی شوند، موجب می‌شود به نخاع و ریشه‌های عصبی فشار وارد شود و این موارد منجر به درد در کمر و انتشار آن به پا شود. دیسک کمر در حقیقت عارضه‌ای است که فشار زیادی را به مهره‌های کمر وارد می‌کند.
با بروز این مشکل و برای درمان غیرتهاجمی و کم خطر، حتماً باید به بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران مراجعه کنید تا مشکل در اسرع وقت حل شود و بدون عوارض، درمان دیسک کمر انجام شود.

بهترین جراح دیسک کمر با لیزر

جراحی دیسک کمر با لیزر چگونه است؟

دیسک کمر جز مشکلاتی است که فرد را از انجام کارهای روزانه باز می‌دارد یا به سختی می‌تواند آن را انجام دهد. دیسک کمر با درمان فیزیکی قابل حل هستند و درصدی از افراد به درمان‌های مداخله‌ای یا جراحی‌های بسته با لیزر نیاز پیدا خواهند کرد.
در صورتی که دیسک کمر با روش‌های غیرجراحی بهبود پیدا نکرد باید به سراغ جراحی باز دیسک کمر بروید. برخی از پارگی‌های دیسک نتیجه مطلوبی از جراحی باز دیسک کمر به دست نخواهند آورد و پزشک تصمیم می‌گیرد که از لیزر برای درمان دیسک استفاده نماید. جراحی لیزر کم تهاجمی و بی‌خطر است. باید جراحی‌های باز با دقت انجام شود. این جراحی در اتاق عمل بدون بیهوشی یا بی حسی موضعی قابل انجام است.
این جراحی نیاز به بیهوشی ندارد زیرا سوزن به بدن وارد می‌شود و در جایی از بدن برشی ایجاد نمی‌شود. این روش دردناک نیست. قبل از عمل جراحی دیسک با لیزر برای بیمار دیسکوگرافی انجام خواهد شد. به این صورت که ابتدا فشار داخل دیسک بالا برده و بیمار باید در این حین بیدار باشد و نتیجه بالابردن فشار دیسک را اطلاع دهد. بعد از گذاشتن سوزن داخل دیسک و انجام دیسکوگرافی، جراح دیسک را پیدا کرده و توسط پدال به صورت پالس اشعه لیزر را وارد بدن بیمار می‌کند. هر دفعه که جراح پدال را فشار می‌دهد تقریبا 10 وات انرژی وارد دیسک می‌شود. در صورتی که بیمار درد احساس کند جراح می‌تواند میزان کمتری انرژی وارد بدن کند و با هر بار فشار بر روی پدال 5 وات انرژی وارد فضای دیسک کند.

عوارض جراحی دیسک کمر با لیزر

عوارض مهمی برای جراحی دیسک کمر مشاهده نشده است، مخصوصا زمانی که فرد بهترین جراح دیسک کمر مراجعه کند. سوزن ممکن است منجر به عفونت دیسک شود و به ریشه عصبی آسیب وارد کند. به همین علت برای انجام این جراحی بهتر است به بهترین جراح دیسک کمر با لیزر مراجعه نمایید.

بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران

دیسک کمر جز دردهایی است که می‌تواند در زندگی فرد مشکل ایجاد کند. باید به بهترین جراح دیسک کمر مراجعه نمایید تا در صورتی که فرد به جراحی نیاز داشته باشد هر چه سریع‌تر آن را جراحی کند تا مشکل حادتر نشود. می‌توان گفت از علل دیسک کمر افزایش وزن، افزایش سن، ژنتیک، ایستادن و یا انجام کار سنگین و بیش از حد اشاره کنید.
در صورتی که مشکل فرد به حدی درد آور باشد که فرد نتواند آن را تحمل کند باید سریعا به جراح دیسک کمر در تهران مراجعه نمایید.

بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران

بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بهترین جراح دیسک کمر با لیزر باید با تجربه باشد و در عین حال بیماران وی عوارض کمتری را تجربه کنند. بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در مجموع باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

• کمترین عارضه بعد از جراحی
  • بهترین نتیجه بعد از عمل
  • کمترین میزان عود
  • در دسترس بودن جراح

دکتر شهاب قاضی میر سعید می‌تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای جراحی دیسک کمر با لیزر می‌باشند، زیرا در این زمینه تجربه بالایی دارند. شما میتوانید برای دریافت مشاوره و ویزیت به مطب ایشان مراجعه کنید.

آدرس : تهران، خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد

آیا جراحی دیسک کمر با لیزر دردناک است؟

این جراحی جز پیشرفته‌تربن روش‌های جراحی می‌باشد که بدون بیهوشی انجام می‌شود. جراح با استفاده از بی‌حس کننده‌های موضعی محل ورود سوزن را بی‌حس می‌کند و بدون ایجاد برشی بر روی بدن لیزر دیسک کمر را آغاز می‌کند.

دوره نقاهت جراحی دیسک کمر با لیزر

درد ناشی از دیسک کمر چند ساعت بعد از لیزر کاهش خواهد یافت و در هفته اول تقریبا از بین خواهد رفت. گاهی بدن بیمار به گونه‌ای است که ممکن است درد بعد از 1 ماه درمان شود. در صورتی که درد بعد از 1 ماه کاهش نیافت باید به پزشک مراجعه کنید تا در صورتی که جراحی با لیزر موفقیت آمیز نبود، جراحی باز دیسک کمر انجام شود. دیسک کمر با جراحی بسته یا جراحی با لیزر قابل درمان می‌باشد.
البته بهتر است با بهترین جراح دیسک کمر صحبت کنید تا بهترین روش درمانی را برای شما تجویز نماید.

میزان موفقیت عمل جراحی دیسک کمر با لیزر چقدر است؟

تقریبا 60 درصد بیماران ممکن است با این روش به طور کامل درمان شوند، اما 40 درصد بقیه دوباره درد را تجربه کنند و ممکن است در آینده نیاز به جراحی لیزری بعدی یا عمل جراحی باز باشد.